Prekių pristatymas

ir grąžinimas

Prekių pristatymas nemokamas.

Visoje Lietuvoje per 2-4 d. d.

Užsakymus pristatome nuo 18 €.

Greitas, saugus ir bekontaktis pristatymas

  • Prekes gali atsiimti tik užsakymą atliekantis žmogus sutarties sudarymo atveju, jeigu perkate be sutarties, užsakymą gali atsiimti ir kitas asmuo, tik tuo atveju turi iš anksto parašyti el. paštu pasiulymai@tele2.lt

  • Atvykus kurjeriui, atidžiai apžiūrėkite ar prekės pakuotė nėra pažeista. Jeigu patikrinę pastebite defektus, prašome per 1 darbo dieną kreiptis tel Nr. 117 arba el. paštu pasiulymai@tele2.lt.

Jei vykdant gautą užsakymą buvo pastebėta tinklalapyje pirkimo metu nurodyta akivaizdžiai klaidinga prekės kaina ar prekės kiekiai, viršijantys pardavėjo turimą faktinį prekių kiekį, TELE2 turi teisę atšaukti užsakymą per 3 darbo dienas nuo jo gavimo ir apmokėjimo momento. Klientas apie tai informuojamas el. laišku, o sumokėti pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Kliento informavimo.

Garantinė priežiūra

 

Nepaisant to, kur jį įsigijote, garantinei priežiūrai ar remontui savo įrenginį registruokite Smart Master išmaniųjų serviso centre.

Paslaugos vykdomos nuotoliniu būdu – įrenginį iš jūsų paims kurjeris ir po remonto pristatys į jums patogią vietą.

Prieš įduodant įrenginį kurjeriui, svarbu tinkamai ir saugiai jį supakuoti. Patarimai kaip teisingai supakuoti čia.

Prieš registruojant prekę gedimui ir ją pakuojant įsitikinkite, ar turite:

  • Telefono įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos kvitą arba sutarties kopiją).

  • Įrenginio IMEI kodą. Jį galite rasti ant telefono galinio dangtelio, SIM stalčiuje, ant pirkimo dokumento arba suvedę tokią klavišų kombinaciją: *#06#

  • Jei įrenginys turi įkrovimo gedimą, siunčiant įdėkite ir įrenginio įkroviklį.

Prekių grąžinimo taisyklės

Ką svarbu žinoti prieš grąžinant įrangą?

Kur dėti seną įrangą?

Kiekvienas žingsnis tvaresnio gyvenimo link yra labai svarbus. Užuot išmetę su kasdienėmis atliekomis, nebenaudojamus ar sugedusius elektronikos prietaisus galite nemokamai pristatyti į artimiausią elektronikos atliekų surinkimo vietą ar atiduoti elektroniką tvarkančioms įmonėms.

Senas telefonas, ausinės, planšetinis ar nešiojamas kompiuteris, televizorius, modemas, garso kolonėlė ir kiti įrenginiai gali būti lengvai perdirbti, o jų dalys panaudotos kuriant naujas technologijas ateityje. Atsakingai išmesdami nereikalingus įrenginius, ne tik prisidėsite prie žiedinės ekonomikos plėtros, bet ir padėsite mažinti sparčiai augantį elektronikos atliekų kiekį.

Kaip teisingai rūšiuoti elektronikos atliekas sužinosite EPA tinklalapyje.