Pratęsta garantija

Prailginkite pirkinio garantijos laikotarpį ir džiaukitės savo įrenginiu dar ilgiau.

Rinktis įrangą

Kas yra pratęsta garantija?

Tai paslauga, kurios metu yra suteikiamas nemokamas įrangos techninis aptarnavimas, kai gamintojo suteikta garantija jau nebegalioja.  Pratęsta garantija - jūsų ramybės širdyje jausmas garantinio aptarnavimo laikotarpiu, kadangi techninio gedimo metu jūsų įrenginys bus suremontuotas arba pakeistas nauju.

Kaip tai veikia?

Net du metus po to, kai pasibaigs gamintojo garantinio aptarnavimo laikotarpis, pasirūpinsime įrenginio vidinių gedimų taisymu arba sugedusio įrenginio pakeitimu nauju. Sugedus įrenginiui jums tereiks užregistruoti gedimą ir pristatyti jį į artimiausią TELE2 saloną. 

Produktai, kuriems galioja pratęsta garantija

Kaip įsigyti?

Pratęstos garantijos paslaugą įsigykite kartu su įrenginiu, ten kur jį perkate - TELE2 salone arba e-parduotuvėje www.tele2.lt. Jums padės salono konsultantas, o e-parduotuvėje paslaugą galėsite prisidėti prie savo pirkinių krepšelio.

Kam galioja?

Pratęstos garantijos paslauga gali naudotis visi TELE2 klientai, įsigyjantys įrangą už pilną kainą arba sudarydami paslaugų sutartį 24/36 mėn., o ne TELE2 klientai pratęstą garantiją gali įsigyti pirkdami įrangą be mobiliojo ryšio sutarties.

DUK

Kas gali įsigyti pratęstos garantijos paslaugą?

Ar galiu vėliau įsigyti pratęstos garantijos paslaugą, nei perkant įrenginį?

Pratęstos garantijos apmokėjimo būdai

Kokiam periodui galima pasirinkti pratęstos garantijos paslaugą?

Paslaugos kaina

Kada negalioja pratęstos garantijos paslauga?

Kaip galiu nutraukti pratęstos garantijos sutartį?

Kur kreiptis dėl įrenginio remonto?