Pagalba

Kad kelionė vyktų sklandžiai, reikėtų apgalvoti ne tik lagamino turinį. Specialių kelioninių patarimų jums turi ir TELE2:

  • padidinkite kredito limitą dar prieš kelionę, nes tarptinklinio ryšio tarifai labai skiriasi nuo įprastinių. Užsienyje viršijus kredito limitą, neveiks jokios paslaugos;

  • išsiaiškinkite, ar TELE2 yra sudaręs tarptinklinio ryšio sutartį su šalies, į kurią keliaujate, mobiliojo ryšio operatoriais. Informacija pateikiama tarptinklinio ryšio tarifų skiltyje;

  • patikrinkite, ar turimo telefono dažnis (900 MHz, 1800 MHz ar 1900 MHz) sutampa su šalies, į kurią vykstate, mobiliojo ryšio tinklo dažniu.

Nesklandumai bandant prisijungti užsienyje? Patikrinkite telefono nustatymus.

  • Jei išvykus į užsienį telefonas automatiškai nesiregistruoja prie tinklo, perkraukite jį ir mėginkite prisijungti atlikdami rankinę tinklų paiešką. Jei nesklandumas išlieka, esant galimybei, išmėginkite SIM kortelę kitame telefone.

  • Patikrinkite, ar telefone įjungta interneto tarptinkliniame ryšyje funkcija (angl. Data Roaming).

Jei užsienyje naudositės internetu:

  • Patikrinkite, ar interneto nustatymai telefone suvesti teisingai.

  • „Apple“ naudotojams: aktyvavę „Data Roaming“ funkciją savo telefone, įsitikinkite, ar EU interneto nustatymas yra išjungtas. Esant aktyviai EU interneto funkcijai, internetas užsienyje neveiks.

  • PILDYK klientai, būdami ES / EEE šalyse, gali užsisakyti specialų planą, kad galėtų bendrauti pigiau! Kitose šalyse paslaugomis galima naudotis su Standartiniu planu – tokiu atveju bus taikomi tarptinklinio ryšio tarifai. Daugiau informacijos rasite čia.

Būdami užsienyje į Klientų aptarnavimo centrą galite skambinti numeriu +370 68 400 117 (privatiems klientams), +370 68 40 0075 (verslo klientams) ir +370 68 40 0077 (PILDYK klientams). Kaina kaip skambučio į TELE2 tinklą.

Būdami pasienyje stebėkite, kokiu tinklu naudojatės.

TELE2 perspėja savo klientus, kad būnant pasienio zonoje telefonas gali automatiškai prisijungti prie užsienio šalies tinklo – tokiu atveju paslaugomis naudojamasi pagal tarptinklinio ryšio tarifus. Taip gali atsitikti dėl stipraus užsienio operatorių ryšio signalo. Norėdami išvengti naudojimosi užsienio operatoriaus paslaugomis, turėtumėte būti itin atidūs ir pastebėję, kad telefonas prisijungė prie kito tinklo, rankiniu būdu pasirinkti Lietuvos TELE2 tinklą.

ES tarptinklinio ryšio reglamentas:

Naudingos nuorodos

Visos paslaugos
TELE2 savitarnoje

Bet kur ir bet kada pratęskite sutartį, apmokėkite sąskaitą, nustatykite kredito limitą, užsakykite papildomų GB ir dar daugybė kitų paslaugų.

Žiūrėti

Nerandate jums
aktualaus klausimo?

TELE2 konsultantai visuomet jūsų paslaugoms.
Visus mūsų telefonų numerius bei el. pašto adresus rasite paspaudę mygtuką.

Žiūrėti

Norite užduotį klausimą
akis į akį?

Atvykite į TELE2 saloną, jie plačiai atidaryti visoje Lietuvoje. Salonų sąrašą ir jų darbo laikus rasite paspaudę mygtuką. 

Žiūrėti