E. sąskaita


TELE2 elektroninė sąskaita – kas tai?
TELE2 e. sąskaita – tai elektroninė sąskaita, pateikiama internete PDF formatu, savitarnos svetainėje „Mano TELE2“.
Kodėl verta rinktis e. sąskaitą?
Sąskaitą gausite greičiau nei įprastu paštu. Galėsite patogiai ir greitai ją peržiūrėti bei apmokėti. Jums tereikia prisijungti prie savitarnos svetainės „Mano TELE2“.
Kaip užsisakyti e. sąskaitą?
  1. Prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano TELE2“.
    Jei dar nesate prisiregistravę prie savitarnos svetainės, tai padaryti galite čia; užtruks ne ilgiau kaip vieną minutę.

  2. Eikite į skiltį Sąskaitos, spauskite mygtuką Užsakyti e. sąskaitą.
    Jei nematote skilties Sąskaitos, o matote tik skiltį Einamojo mėnesio sąskaita, vadinasi, Jūs (numeris, kuriuo prisijungėte) neturite administratoriaus teisių. Jei esate privatus klientas, skambinkite numeriu 117 (kaina – 0,15 Lt/min.) arba +370 684 001 17 (skambinant iš visų tinklų, kaina – kaip skambučio į TELE2 tinklą) ir paprašykite, kad Jūsų naudojamam numeriui, kuriuo jungsitės prie savitarnos svetainės, suteiktų administratoriaus teises. Jei esate verslo klientas, skambinkite 1575 (kaina – 0,15 Lt/min.) arba +37068400075 (skambinant iš visų tinklų, kaina – kaip skambučio į TELE2 tinklą). 
  3. Kai užsakysite e. sąskaitą, iš karto savitarnos svetainėje pateiksime šešias vėliausias sąskaitas už praėjusius šešis mėnesius.
Kaip sužinoti, kada nauja sąskaita bus pateikta savitarnos svetainėje?
E. sąskaita savitarnos svetainėje pateikiama kiekvieno mėnesio 4–6 d. Apie sąskaitos gavimą taip pat būsite informuoti Jūsų nurodytu el. pašto adresu.